Saturday, July 30, 2011

3 in 1... waaahhhhh~


im so epy... epy sgt2 lahh!!~
bergnde epynye.. hehe...
hurmm.. im home~~

so.. nk nyanyi sket...

im coming home.. coming home.. tell the world im coming home... lallaalalalaalalala~


hehe... bes blk umah,, xyah pk sgt keje yg melambak kat maktab tu..
pity of me.. huk2..:)
tp xpe.. nme pn blja kn.. hehe



then... second..

sje je laa...

aku tgk sume org duk sbuk post pasa pose kat FB msing2..


so.. aku xyah laa post cmtu kn,..

baik aku ucap kat sni je.. hahaha













so...dengan ini..

saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK..


hehe.. mcm nk ucap pe tah..


pape pn... aku mghrapkan rmadhan kli ni lebih bermakna kepdaku n keluarga aku yg tersayang... begitu juga muslimin n muslimat skalian...




the last one...

mari tunaikan tanggungjawab anda wahai warga IPRM...


hehe.. do spport me k..








undi sy tau!!~

hehehe..:)





sekian...
thnks sudi membaca!~



No comments:

Post a Comment