Tuesday, January 10, 2012

sakit SANGAT..



ALLAH tau pe aku rasa..
n apa terbaik buatku..

ALLAH juga sedang menguji ku..
ya ALLAH..Engkau kuatlah hamba yang lemah ini..
hanya kepadaMU ku meminta pertolongan..





sukar untuk manusia memahami hati sesama manusia..
mungkin ade.. tp tidak 100% manusia yg btul2 memahaminya..

hanya ALLAH yang maha mengetahui..


hati aku sakit sangat.. bernanah...risau sangat hati tu akan meletup..
aku xmau ia meletup... sbb sia2 je aku jaga hati aku selama ni..
takkan senang2 je aku nk biarkn hati aku meletup kn..:((

kenapa kita je perlu jaga perasaan n hati orang lain???
sedangkan orang lain langsung xamik tau pasa aku...

TAPI..
aku senantiasa ingat pesan mak..
"biar orang buat kita..asalkan kita tak buat kat orang"

sampai sekarang aku ingat pesan mak tu..
mungkin betul kata dan naluri seorang mak tu..
mungkin itu bekalan terbaik tuk anaknya..:)

tapi yang aku lakukan sekarang..
sabar..sabar..sabar..dan terus bersabar..

itulah jalan terbaik dan perkara yang perlu di tanam dalam diri aku..

cukup laaa... jangan menagis lagi wahai hati..
carilah ketenangan yang abadi..
insyaALLAH..:))








No comments:

Post a Comment